Popularni postovi

Novi prijatelji I dio

Ispovjest mladog momka:Upoznao sam prijateljicu preko interneta,fejsbuka,malo smo se dopisivali onako,zatim nakon sedam dana,nešto je buknulo u meni.Ne mogu brate ni minute a da ne pomislim na nju.Nije mi blizu,ali svijet je mali.
Moram ići da je vidim.
Šta je u stvari bilo sa mnom?

Ili sam se zaljubio ili mi je prijeko potrebno društvo,možda neka djevojka da me grije.Neznam za sada ništa,dok je ne vidim.Ali i bojim se ovog susreta,ona mi skida zvijezde s neba,sve mi obećava i voli me.Za samo sedam dana ona me voli.Ali i moje srce igra,li igra.

Znam nekoliko primjera gdje su se tako parovi i vjenčali,ili je ovo kod mene samo avantura,kao i one ranije,malo se dopisujemo i hajd svako sebi traži novu prijateljicu ili prijatelja.Opet se mislim šta je sa onim djevojkama koje su sada izašle u šetnju u mom gradu,tu su na dohvat ruke.

Zašto me ne privlači pomisao da mogu za čas da upoznam neku od njih i da se možda zaljubim.Sada opet misli lutaju i lomi se srce,da li ići na dalek put za onom što mi skida zvijezde ili tražiti curu u komšiluku.Ako upoznam dvije ,to je onda propast.Majko moja šta ću?Šta kao mi se ona prva puno svidi,ja sam onda gotov,varen i pečen.I starija je godinu od mene,sigurno je iskusnija ,ko žene ,čim napuni 14 traži momka a mi njihovi vršnjaci tek poslije dolazimo u njihove živote.
Zato se i bojim susreta sa ovom sa fejsbuka.Ali i ja sam muškarčina,imao sam ja cura ,biće to borba.<<<<


tags:imam curu,prijatelji moji,nova poznanstva,ljubav preko fejsbuka,fejzbuka,tražim cure,tražim novu ljubav

Nema komentara:

Objavi komentar