Nova poznanstva

Nađite društvo ovim putem tako što ćete pratiti ovu stranicu te će oni koji žele društvo naći vas preko prijave za nova poznanstva(sljedbenici) koja se nalazi na lijevom gornjem dijelu ove stranice i tu je uvijek otvorena za vas.autor

Popularni postovi

Novi prijatelji I dio

Ispovjest mladog momka:Upoznao sam prijateljicu preko interneta,fejsbuka,malo smo se dopisivali onako,zatim nakon sedam dana,nešto je buknulo u meni.Ne mogu brate ni minute a da ne pomislim na nju.Nije mi blizu,ali svijet je mali.
Moram ići da je vidim.

Šta je ustvari bilo sa mnom?

Ili sam se zaljubio ili mi je prijeko potrebno društvo,možda neka djevojka da me grije.Neznam za sada ništa,dok je ne vidim.Ali i bojim se ovog susreta,ona mi skida zvijezde s neba,sve mi obećava i voli me.Za samo sedam dana ona me voli.Ali i moje srce igra,li igra.


Znam nekoliko primjera gdje su se tako parovi i vjenčali,ili je ovo kod mene samo avantura,kao i one ranije,malo se dopisujemo i hajd svako sebi traži novu prijateljicu ili prijatelja.Opet se mislim šta je sa onim djevojkama koje su sada izašle u šetnju u mom gradu,tu su na dohvat ruke.


Zašto me ne privlači pomisao da mogu za čas da upoznam neku od njih i da se možda zaljubim.Sada opet misli lutaju i lomi se srce,da li ići na dalek put za onom što mi skida zvijezde ili tražiti curu u komšiluku.Ako upoznam dvije ,to je onda propast.Majko moja šta ću?Šta kao mi se ona prva puno svidi,ja sam onda gotov,varen i pečen.I starija je godinu od mene,sigurno je iskusnija ,ko žene ,čim napuni 14 traži momka a mi njihovi vršnjaci tek poslije dolazimo u njihove živote.

Zato se i bojim susreta sa ovom sa fejsbuka.Ali i ja sam muškarčina,imao sam ja cura ,biće to borba.<<<<


tags:imam curu,prijatelji moji,nova poznanstva,ljubav preko fejsbuka,fejzbuka,tražim cure,tražim novu ljubav

Nema komentara:

Objavi komentar